website

Istorijos pamokos muziejuose

Spausdinti
2016-04-17 d.

Balandžio 7d. Rapolo Šaltenio progimnazijos 5a, 5b ir 6b klasių mokiniai vyko į Vilnių. Jie lankėsi Lietuvos centriniame valstybės archyve ir Valstybės pažinimo centre.

Lietuvos centrinis valstybės archyvas kaupia, saugo, restauruoja, kopijuoja dokumentus. Jų saugoma apie 3 milijonus. Matėme, kaip restauruojamos senos knygos, rašytiniai dokumentai. Stebėjomės storiausia 1440 puslapių metrikų knyga.
Lankėmės Prezidentūros teritorijoje įsikūrusiame Valstybės pažinimo centre. Pradėję kelionę po muziejų, į rankas gavome po planšetę, kuri tapo interaktyviuoju gidu. Šiuolaikinėmis technologijomis susipažinome su visais nepriklausomos Lietuvos vadovais ir jų pomėgiais, sužinojome Prezidento rūmų istoriją, naudodami Google maps keliavome per Lietuvą, kūrėme savo šeimos ar bendruomenės herbus. Užduotys, kurias vykdėme, buvo labai įdomios.
Kelionės metu grožėjomės Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčia, Gedimino pilies bokštu, Vilniaus universitetu, Šv. Onos bažnyčia.
Dėkojame ekskursijos vadovei Nijolei Kižienei, mokytojoms - Ritai Panavienei, Almai Aželienei ir Joditai Morkūnienei.
Istorijos pamokos muziejuose mums labai patiko.

Kamilė Budrytė, Karolina Laučiūtė ir Monika Purvinytė

Joomla 3.0 templates
Wednesday the 23rd. Adresas: J. Basanavičiaus g. 32, LT-28140 Utena. Tel.:+370 389 55369, faksas: +370 389 55369, Elektroninis paštas: mokykla@saltenis.utena.lm.lt Juridinio asmens kodas 190181786. Svetainės administratorė J.Kraujalienė informatika@saltenis.utena.lm.lt