website

8a klasės mokinių STEM pamokos Koperniko mokslo centre Lenkijoje

Spausdinti
2018-05-14 d.

Gegužės 3-4 dienomis 8a klasės mokiniai su auklėtoja Jolita Kraujaliene vyko į Lenkiją. Pirmąją dieną mokiniai lankėsi Koperniko mokslo centre, kur interaktyviu būdu galėjo susipažinti su mus supančiais reiškiniais. Centro tamsioji ekspozicija pristato šviesos ypatybes ir leidžia patirti įvairias optines iliuzijas. Civilizacijos ištakų ekspozicijoje galima prisiminti svarbiausius žmonijos pasiekimus: pastatyti tiltą pagal Leonardo da Vinčio projektą, tapti archeologais, kasinėjimams naudojančiais robotus arba daugiau sužinoti apie energijos šaltinius. Norintieji galėjo atrasti meną ir muziką, skaitydami uolų raižinius arba grodami lazerine gitara. Besidomintys biologija ir aplinkosauga galėjo tyrinėti žmogaus kūno dalis, pasitikrinti savo fizinę būklę ir palyginti ją su laukinių gyvūnų savybėmis. Šiuolaikinių technologijų dėka Koperniko Dangaus planetariume mokiniai galėjo susipažinti su kosmoso paslaptimis bei organizmais nematomais plika akimi, gyvenusiais prieš milijonus metų, susipažinti ir su stichiniais gamtos reiškiniais. Išėję iš mokslo centro, mokiniai aplankė Varšuvos universitetą, susipažino su senamiesčio įžymybėmis.

Antrąją dieną mokiniai aplankė Jūros periodo parką Baltow'e. Jame apžiūrėjome įvairių rūšių natūralaus dydžio dinozaurus, apsilankėme prišistoriniame Okeanariume, pasivėžinome mokykliniais autobusais, apžiūrėjome mini Lenkiją ir susipažinome su Lenkijos pilių istorija, o pabaigoje ekskursijos nusileidome keltuvais ir keliavome link autobuso.

8a kl. auklėtoja Jolita Kraujalienė

Joomla 3.0 templates
Saturday the 19th. Adresas: J. Basanavičiaus g. 32, LT-28140 Utena. Tel.:+370 389 55369, faksas: +370 389 55369, Elektroninis paštas: mokykla@saltenis.utena.lm.lt Juridinio asmens kodas 190181786. Svetainės administratorė J.Kraujalienė informatika@saltenis.utena.lm.lt